Tuesday 22 March 2016

Kako imati savršen ten / How to have a perfect complexion

Drage naše ljepotice i ljepotani,
Uskoro nas čeka put u Beograd i jaaako smo uzbuđene zbog toga, pa evo prije puta smo Vas odlučile počastiti člankom za koji vjerujemo da će Vam svima biti od koristi.
Naime, nedavno sam depilirala lice (krivim trakama-o tome ću isto uskoro pisati. I da, ja sam frik koji depilira te sitne bijele dlačice) i izbio mi je grozan osip po licu,a kako mi je lice već duže vremena čisto, to je za mene bio veliki šok. Nekad davno sam imala veeelikih problema s kožom lica pa sam se sjetila svega što sam tad koristila od gelova i zahvaljujući njima i starom znanju opet imam čisto lice. Danas dijelim s Vama ovaj slavan trojac i po meni nešto bolje za čišćenje lica NE POSTOJI . Ukoliko imate baš gadne probleme onda će za Vas La Roche Posay gel (kupiti ga možete u ljekarni po cijeni od 130 kn) biti najbolji. Ukoliko imate sitnih nepravilnosti, onda je za Vas Neutrogena gel (kupiti ga možete u Dm-u po cijeni od cca 45 kn), a ukoliko nemate problema sa licem, već ga samo želite malo osvježiti i zategnuti, onda je za Vas Glamglow (kupiti ga možete u Douglasu po cijeni od cca 200 kn) kao stvoren.
Toliko od mene i nadamo se da će i Vas ovaj trojac oduševiti, a ukoliko imate još pitanja- tu smo za Vas😘😘

Vaše An&Ma

No comments:

Post a Comment