Tuesday 22 March 2016

Skidanje dioptrije / Vision correction

Drage naše ljepotice i ljepotani, vjerujem da će Vam svima ova tema biti zanimljiva.
Napisati ću Vam cijelu proceduru vezanu za lasersko skidanje dioptrije. Osobno ja nisam bila na njoj nego moj muž (no ja sam mu bila pratnja). Prije same operacije trebate doći u polikliniku na kontrolni pregled. Prije njega tri dana ne smijete nositi leće te smanjiti gledanje tv-a, kompjutera itd. Nakon pregleda vid Vam je mutan pa bi bilo poželjno doći na njega s pratnjom. Moj muž je bio naručen na operaciju 5 dana nakon pregleda . Sama operacija traje 15 minuta i nije bolna, ali je dosta neugodna jer gledate sve što Vam rade. Nakon operacije doktori preporučuju da netko dođe po Vas te Vam donese nešto za pojesti i popiti jer tokom operacije dosta oslabite i ošamučeni ste od razno raznih tableta koje Vam daju. Svakako bi na operaciju trebali ponjeti sunčane naočale jer njih nosite nakon zahvata pošto će Vam smetati svjetlost. Kad dođete kući bilo bi dobro da legnete u mračnu sobu i pokušate zaspati. Dobit ćete i tablete za bolove, no mog muža poslije više ništa nije bolilo pa ih nije ni pio.
Već drugi dan je super vidio i na pregledu je sve bilo uredu. Na idući pregled je bio naručen treći dan, pa opet nakon tri tjedna i zatim nakon 3 mjeseca.
Eto, kao što vidite nije ništa strašno i vjerujem da se svi koji godinama nose leće ili naočale nakon operacije osjećati oslobađajuće. Moj muž je skidao dioptriju u Poliklinici Svjetlost. Cijene se kreću od 14000-20000 kn no ukoliko ulovite popust možete dosta uštediti.
Ukoliko imate još pitanja -pitajte.
Vaše An&Ma





No comments:

Post a Comment