Tuesday 16 February 2016

Idealna paleta za konturiranje / Ideal contour palette

Drage naše ljepotice i ljepotani, kako bi Vam uljepšale ovaj tmuran dan odlučile smo Vas počastiti ne samo fenomenalnom nagradnom igrom nego i odličnim člankom.
Jednostavno moram s Vama podijeliti svoje oduševljenje ovom paletom sa slike. Riječ je o Makeuprevolution kremastoj contour paleti, a naručila sam je preko Facebook stranice PINK PANDA Hrvatska. Nisam stručnjak za konturiranje (to tek planiram učiti) pa Vam ne mogu biti mjerilo za to,no ono čime me ova paleta oduševila je prekrivanje podočnjaka. Jako malo spavam i stvarno izgledam kao zombi s velikim tamnim podočnjacima oko očiju. Do sad sam sa svim i svačim prekrivala i čak je to ok izgledalo, no nikad nisam dobila taj efekt da izgledam odmorno. Stalno sam se Maji žalila na to pa mi je savjetovala neka probam prekriti podočnjake žutom i bijelom bojom iz ove palete (to su Vam prva i druga boja u prvom redu). Naravno da sam ju poslušala jer ja sam tip osobe koji voli sve isprobati i efekt me je ODUŠEVIO. Savršeno prekrije podočnjake, a osim toga daje odmoran i svjež izgled. Čak su mi i kolege na poslu rekli kako izgledam odmoreno, tako da Vam od srca preporučam da isprobate. Osim za podočnjake, paleta mi posluži i kao odličan korektor (posebno kad me uhvati PMS i hormoni), a kad usavršim konturiranje vjerujem da će i za to poslužiti. Stvarno jedna odlična investicija, a nije ni skupa (cca.83 kn). Nadam se da sam Vam pomogla u borbi sa podočnjacima, uskoro ću Vam pisati i o preparativnoj kozmetici koju koristim u te svrhe, a vi ako imate pitanje -pišite.
Vaše An&Ma
------------------------------------------
Dear gorgeous, so we can brighten you this cloudy day, we decided to offer you not only a phenomenal giveaway, but also with an excellent article.
I just have to share my delight with the creamy Makeuprevolution contour palette. I'm not an expert on contouring (i plan to learn it), but this palette thrilled me with covering of undereye circles. I sleep very little and really look like a zombie with big dark circles around the eyes. So far I have covered it with everything and even it seemed ok, but I never got the effect of looking rested. I kept complained to Maja of this problem and she advised me to try to cover dark circles with yellow and white colour from the palette (it is first and second colour in the first row). Of course I listened because I'm the type of person who likes to try everything and the effect has impressed me. It perfectly covers dark circles, and also gives a rested and fresh look. Even my colleagues say that I look rested, so I recommend you to try it. Except for dark circles, this palette serve me as an excellent concealer (especially when I have PMS). It was a really an excellent investment, and it is not expensive (cca 11 eur). I hope I have helped you in the struggle with bags under eyes, soon I will write you about preparative cosmetics that I'm using for this purpose, and you if you have a question- write.

Yours An&Ma

No comments:

Post a Comment