Thursday 21 January 2016

Japansko iscrtavanje obrva / Microblading

Dobar dan drage naše ljepotice i ljepotani, veselim se objavi današnjeg članka jer sam zaista dobila puno poruka od Vas s pitanjima na tu temu. Naravno, radi se o metodi japanskog iscrtavanja obrva. Odlučila sam ih raditi kod gospođe Morane šminkanje za vjenčanja by Morana jer po meni je onda jedina osoba koja ih radi da izgledaju potpuno prirodno a ne kao tetovirana ravna crta. Slika br.1 prikazuje moje početno stanje obrva. Slika br.2 i br.3 prikazuju mjerenje obrva kako bi obje izgledale jednako. Nakon mjerenja slijedi iscrtavanje obrva, no to nisam slikala jer se bode pod kožu i malo krvari, a ja krv ne podnosim i pozli mi kad ju vidim. Mene osobno sam rad nije bolio (osjećaj je sličan mikrodermoabraziji, ako ste ju radili) , vrlo slabo sam osjetila no to je zato jer se prije samog početka dio koji se tretira namaže anestetikom. Slika br.4 prikazuje završno bojenje obrva. Namaže se boja te stoji cca.10tak minuta a nakon toga se skida. Slika br.5 prikazuje završni rezultat, iako tad je boja malo prejaka- kroz 5 dana 30%boje izblijedi i tad zapravo vidite konačni rezultat , kod mene je to prikazano na slici br.6. Nakon tretmana obrve se njeguju 5 dana ,5 puta dnevno sa Bepanthen masti i mene osobno nisu niti zatezale obrve niti sam bila puna krasti , dok se neki znaju žaliti na to. Pitali ste me i što se s njima dogodi nakon 1-2.godine . Iako ih ja imam tek par mjeseci , gospođa Morana mi je rekla da je njihovo trajanje nešto manje od godine dana a nakon toga idete na korekciju obrva , no to vas ne mora brinuti jer korekcija zaista nije skupa , dok kad idete prvi put na izradu ipak morate izdvojiti veču svotu novaca. Eto dragi moji to je to od mene , ako vas još nešto zanima slobodno me pitajte.
------------------------------------------------------------------
Hello gorgeous, I'm looking forward to the publication of today's article because I really got a lot of messages from you with questions on that subject. Of course, it is a Japanese technique of drawing eyebrows. I decided to do them at Mrs. Moranahttps://www.facebook.com/%C5%A1minkanje-za-vjen%C4%8Danja…/…because to me, she is the only person who is drawing them to look completely natural and not like a tattooed straight line. Picture No.1 shows my initial state of eyebrows. Picture No.2 and No.3 show measurement of eyebrows so they both looks the same. After measuring follows drawing eyebrows, but I didn't pictured that because she stings under the skin and it bleeds a little, and I can not stand blood and I become sick when I see it. Personally, it didn't hurt (the feeling is similar to microdermoabrasion), I didn't feel much, but this is because she put anesthetic on the treated part. Picture No. 4 shows repainting of eyebrows. The paint is smeared and standing cca 10 minutes and then is removed. Picture No. 5 shows the final result, although a color is too strong- for 5 days, 30% of the color fades and then you actually see the final result ( for me it is shown in picture No.6). After a treatment you must nourish eyebrows for 5 days, lubricate 5 times a day with Bepanthen fats. I didn't get any tightening nor scabs, while some people complain about it. You asked me, what happens to them after 1 or 2 years. Although I have them only a few months, Mrs. Morana told me that their duration is slightly less than a year, and after that you go to the correction of eyebrows, but that you do not have to worry because the correction is really not expensive.
Well my dear, that's it from me, if you still want to know anything feel free to ask me.





No comments:

Post a Comment